Inspraak

De inspraak, in de vorm van gevraagd en ongevraagd adviesrecht, kan rond talloze onderwerpen plaatsvinden, bijvoorbeeld:
• verandering, uitbreiding en/of inkrimping van 
  de werkzaamheden van STMR
• wijziging van de openingstijden
• kwaliteit van de zorgverlening
• klachtrecht

Het gaat hierbij niet om belangen en/of klachten van individuele gebruikers; voor die gevallen heeft STMR een onafhankelijke Klachtencommissie. Voor nadere informatie over de Cliëntenraad kunt u contact opnemen met het directiesecretariaat via telefoonnummer (0344) 679 300 of kunt u e-mail sturen naar clientenraad@stmr.nl.

Wilt u iets onder de aandacht brengen van de Cliëntenraad dan kan dat door schriftelijk te reageren naar:
Cliëntenraad
P/a Postbus 6063
4000 HB Tiel
Voor meer informatie over de Cliëntenraad kunt u hier de folder downloaden.

Persoonlijk contact?

Voor al uw vragen, bel met onze klantenservice. Wij staan u graag te woord.

0900-8433

Kan ik u helpen?

STMR beantwoordt iedere werkdag al uw vragen.
Mail ons gerust!